Megoldásaink

Felhasználói élménynövelés

Szeretné, ha meglévő vagy tervezett digitális szolgáltatását minél többen használnák? Szeretné ügyfelei, vásárlói lojalitását és értékesítési konverzióját növelni azáltal, hogy valódi szolgáltatást nyújt és nem csupán terméket értékesít?

Legyen szó digitális szolgáltatásról vagy hagyományos ügyfélkiszolgálási, értékesítési folyamatról, ügyfelei számos ponton interakcióba kerülnek márkájával, termékével vagy szolgáltatásával. A különböző interakciós pontokon történő pozitív felhasználói élmény biztosításával növelheti ügyfelei lojalitását és maximalizálhatja értékesítési konverzióját.

A felhasználói élmény azon érzések és gondolatok összessége, amely a felhasználóban végbemegy egy márkával, szolgáltatással, vagy rendszerrel történő interakció során. Megoldásunkkal erről gyűjtünk kézzelfogható és a szolgáltatás fejlesztésén dolgozó kollégák számára felhasználható visszajelzéseket.

  • A felhasználói élménynövelés az ügyféligények, motivációk feltérképezésével és a koncepció kialakításával kezdődik.
  • Meglévő termék vagy szolgáltatás esetén feltérképezzük az egyes interakciós pontokat, az ott nyújtott felhasználói élményt és feltárjuk a customer journey fájó pontjait.
  • Az insight-okra építve meghatározzuk azokat a use case-eket, amiket a jövőbeni szolgáltatásnak támogatnia kell.
  • Különböző módszerekkel végzett kutatásokkal (five seconds test, card sorting, A/B testing) inputot gyűjtünk a legjobb felhasználói élményt nyújtó digitális felületek tervezéséhez.
  • Usability tesztek segítségével teszteljük a termék prototípusát és beazonosítjuk a használhatóságával kapcsolatos hibákat.
Érdekel a megoldásunk? Érdekel

Kapcsolat

Kapcsolatfelvétel

Kérek részletes tájékoztatót az alábbi megvásárolható tanulmányokról:

* Szükséges kitölteni. Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.