Megoldásaink

Lojalitásnövelés

Szeretné, ha ügyfelei az elégedettségen túl ragaszkodnának is termékéhez, szolgáltatásához, netán a rajongói lennének? Szeretné magas szinten kiszolgálni ügyfeleit, hogy következő döntésük során ismét az Ön termékét vagy szolgáltatását válasszák? Bizonytalan, hova helyezze a fókuszait, hogy növelje ügyfelei lojalitását? Szeretné, ha a vállalati kultúra részévé válna az ügyfélvisszajelzésekre épülő működés?

Az ügyfélközpontú marketingmenedzsment alapja, hogy törekszünk az ügyfeleinkkel való hosszútávú kapcsolat kialakítására. Egyszeri vásárlók helyett visszatérő ügyfélkört alakítunk ki, amelynek megtartásával értékes értékesítési potenciált aknázhatunk ki. Az ügyfélkör megtartásához nemcsak megérteni szükséges a lojalitás mozgatórugóit, az ezekre épített akciók végrehajtása is a vállalati működés szerves részévé kell, hogy váljon.

bővebben
  • Lojalitás-tracking kutatásunk segítségével folyamatosan nyomon követheti márkájának lojalitás mutatóit, Net Promoter Score-ját és megértheti azok mozgatórugóit (top-down mérés).
  • A lojalitásmutatók mögötti okok feltárásához közvetlenül akcióba fordítható insight-okat gyűjtünk, akkor és azokon az érintkezési pontokon, ahol ügyfele a márkájával, termékével vagy szolgáltatásával érintkezik (bottom-up mérés).
  • Tanácsadást nyújtunk Voice of Customer (VOC) program kialakításához, hogy az ügyfélvisszajelzésre épülő akciók a vállalati működés szerves részévé válhassanak.
  • Megoldásunkkal segítünk kijelölni azokat az ügyfélérintkezési pontokat és területeket, amelyek fejlesztésére érdemes erőforrásait fókuszálnia a magasabb minőségű ügyfélkiszolgálás és lojalitás növelés érdekében.
Érdekel a megoldásunk? Érdekel

Kapcsolat

Kapcsolatfelvétel

Kérek részletes tájékoztatót az alábbi megvásárolható tanulmányokról:

* Szükséges kitölteni. Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.