Megoldásaink

CRM stratégia kialakítás

Szeretné növelni marketingtevékenységének hatékonyságát, de nincs még ügyfélérték menedzsment stratégiája? Szeretné ügyfeleit személyre szabott ajánlatokkal célozni, ezáltal javítani az értékesítési konverziót, növelni az ügyféllojalitást? Szeretné a maximális értéket kihozni az ügyfeleiről, vásárlóiról gyűjtött adatokból?

A digitális szolgáltatások térhódítása közepette ma már stratégiai fontosságú a közvetlen ügyfélkapcsolat és az ügyfelekről gyűjtött adatokra épülő 121 marketing tevékenység. Megfelelő ügyfélérték menedzsment stratégia alkalmazásával egyszerre növelheti értékesítési teljesítményét és fokozhatja az ügyfelei számára nyújtott élményt. Komplex megközelítésünkkel a szervezet működésébe integrálható megoldást nyújtunk.

  • Javaslatot teszünk a mérési pontok kialakításához.
  • Ügyfeleink saját adatainak elemzésével kialakítjuk azokat a szegmenseket és életciklusmodelleket, amelyekre 121 marketingtevékenységét alapozhatja.
  • Meghatározzuk az egyes szegmensek igényeihez illeszkedő legjobb, ún. “next best offer” ajánlatokat.
  • Prediktív modellalkotás segítségével támogatást nyújtunk churn-megelőző, cross-sell és up-sell stratégia kialakításában.
  • Tanácsadást nyújtunk marketingautomatizációs rendszer bevezetéséhez.
  • Pilot kampányok tervezésével és kiértékelésével tesztelhetjük az ajánlat, ár, csatorna sikerességét.
Érdekel a megoldásunk? Érdekel

Kapcsolat

Kapcsolatfelvétel

Kérek részletes tájékoztatót az alábbi megvásárolható tanulmányokról:

* Szükséges kitölteni. Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.